Friday 26 August 2011

Seorang Blogger disyaki adalah Pencuri .

Assalamualaikum , hai korang ada hot stuff ini . oppss salah hot stori la ! Myza dapat tau satu cerita tentang seorang blogger baru ni . hah blogger baru okeh ! cett  ' baru ' lagi sudah nak jadi duri dalam lipatan . arggh !

korang tak caya ? jom Myza bagitau cerita sebenar ini .

Myza dapat tahu dari blog seseorang ini , dari blog _____________. blogspot . com . ce korang tekan ramai - ramai dan saksikan la berita yang Myza dapat tu . gerenti terkujat punyalah . tak sangka !

si blogger baru tu telah curi gambar Cik Epal dan Nisa Kay tau tak korang . dahsyatkan korang . 





itu lah gambau Cik Epal dan Nisa Kay yang dicurinya . tatau la blogger baru tu nak buat apa kan ? tu la Cik Epal dan Nisa Kay comel sangat . U are Gourgeus , super beb !

bukan curi gambau sahaja malahan blogger baru tu sanggup curi - curi bukak blog Cik Epal dan Nisa Kay setiap hari dan membaca post terbaru mereka . ishh ! fanatik kan blogger baru tu . :P sudah setahun juga la si blogger baru tu buat keja ini . alahai apa la nak jadikan sampai sanggup mencuri ? 

okeh la Myza malas nak kumen banyak pasal si blogger baru tu , just Myza nak mintak izin la pada Cik Epal dan Nisa Kay Myza amek gambau korang okeh , bukan curi eh dari blog korang . maaf dan thanks eh . cett Myza sudah amek baru nak bagitau ke ? HAHA

hah pada korang yang nak tahu lebih lanjut pasal si blogger baru tu , terjah la blog ___________ . blospot . com eh kerana korang akan tahu siapa si blogger tersebut .

tapi kalau korang nak tahu juga meh Myza habaq mai eh , . . . . .   <----- tekan situ kalau korang nak tau siapa kah gelaran si blogger yang disyaki mencuri tu . 

p/s : maaf la kalau Myza ada buat salah , ini hanya lah inspirasi Myza tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia . peace ! 

okeh , bye Myza nak keluar shopping raya , korang sudah shopping tak ? kumen la kalau rajin . :D


5 comments:

Unknown said...

haha.. best ebtry ko ni.. :)

Myza Sam said...

heidi shafiq : thanks . HAHA merepek je kan ?

Unknown said...

waahh ingtkan spe lah td. tanjatt boboyyy :D

Myza Sam said...

cik epal : eh cik epal mai blog tak seberapa ini . maseh . HAHA

LYSSA FAIZUREEN said...

heheh . ingat ke , ape lahh tadi . hik3~ suspen :)