Monday 11 June 2012

Disebabkan Kesibukan Yang Melanda


Assalamualaikum , hai korang ! motif letak gambar gedabak besau kat atas ? Haha





Miss you miss you la . sudah lama kot blog ini tidak berupdate , bukan itu sahaja malah Myza pun sudah lama tidak blogwalking disekitar blog - blog korang kan ? keadaan tidak mengizinkan ):


Tidak seperti di masa lalu , ketika study walaupun sibuk dengan pelbagai aktiviti tetapi alam maya ini tetap dijengahi , namum kini masa banyak diisi dengan tidur sebab terasa tidur itu seperti emas :D teramat penting dan berharga , if tidak diisikan dengan tabiat itu , disiang hari pasti  terasa rugi ! lalu akan berlaku lah adegan tidur di bawah meja di office . :)


So far buat masa ini belum la di praktiskan , hanya terlelap seketika :P tapi masih mampu dikawal . 


Actualli banyak benda yang hendak dihebohkan di blog ini , namun masa kian berlalu . cerita yang hendak dicerita kian lapuk di makan zaman . namun ada Myza kisah . Haha


okay , oleh kerana banyak sangat nak diwar - warkan so Myza mulakan dengan event yang berlaku tidak kurang dari twentyfour hour ago . ehceh speaking bagai , bagak ! bak kata membe Myza yang seorang playboy Mr. TA :) * dia tidak stalker blog Myza so boleh la kutuk dia . 


okay , dalam beberapa jam yang lalu , telah berlaku satu majlis yang tidak dapat disangkal oleh kepala otak dalam masa terdekat ini , Myza telah dirisik orang ! okay itu tipu . Haha sori la korang , majlis yang di perkatakan adalah Birthday Party yang tidak seberapa buat anak buah Myza Chaca .


Kami celebrate birthday dia dua hari lebih awal , sebab abang Myza akan pulang ke Kuala Lumpur esok , so disebabkan dia merupakan pemengang saham terbesar dalam majlis ini , maka cake telah disponser olehnya ! :D


dan majlis telah berlangsung dengan jayanya :) thanks pada pihak yang terlibat . okay tamat ! 


so untuk memeriahkan lagi , Myza jamukan dengan secebis gambar buat tatapan korang , peace !








p/s : HAPPY BIRTHDAY CHACA aka SARA :)

1 comment:

Cik Suheela said...

tido bwh meja opis???haha sabo jela myza ni...