Sunday 28 August 2011

Post Teruja Bercampur Post Malas . :P

hai korang , Assalamualaikum . hai sekejap sahaja sudah malam ke 28 ramadhan right . malam ini last tarawih kot ! wah mesti ada yang penuh , ada yang ngongak - ngongak ataupun ada yang tak pergi langsung . korang yang mana , opsss ! tak payah la jawab simpan sendiri sudah , Myza pun bukan baik sangat pun ! 


okeh , apa yang Myza teruja nak sangat post inikan , tak kan berakhirnya ramadhan . owh , ish ish . kan Myza cakap Myza bukan baik sangat pun , tapi ada la sikit cett ! dan bukan juga teruja pasal nak raya eh , ehceh padahal baju raya sudah lapanpuluhlapan pasang tu . cett itu tipu okeh ! 


yang sebenarnya , yang lebih memujakan Myza adalah kan kan Cik Epal yang gonjeng tu datang jenguk juga blog Myza dan siap tinggalkan kumen lagi tu . thanks Cik Epal sudi bertandang (: ingatkan Cik Epal sombong tapi terbukti la tak kan korang ? give Me five . yeahh !

sudah la eh post teruja , lega dapat heboh kat korang , sahaja nak buat korang jelous , bak kata Cik Epal . . kau hado nan hado kan ? HAHA lawak la (: ish ish , maaf korang .


next post malas , oleh sebab malas yang teramat pula nak menaip maka sila la scroll sampai ke bawah eh . kalau malas babai dan jumpa lagi maseh sudih bertandang . :P































berakhir sudah post malas , so tayang gambau sahaja la :P apa komen dan cadangan boleh di tulis di bawah komen post ini eh . (:



p/s : kalau korang tak cayakan Cik Epal komen kat blog Myza sila laTekan Disana Sini okeh . 
p/s/s : post malas adalah Myza memang suka bergambau tapi just syiok sendiri je la , sahaja post - post dalan blog , mana tahu nanti ada fotografer nak amek Myza jadi model dia . cett ! cita - cita tinggi berangan sahaja la Myza ini kan ): sob sob !

No comments: