Saturday 29 October 2011

Amaran ! Post Gedik :P

Hai korang , apa buat weekend ini ? hangout la tu ! beshnya nak ikot boleh ? :P


okay , nak cerita pasal semalam petang , hujan turun dengan lebatnya di kawasan Lereh Melaka dan Myza still membawa motonya ke tempat yang hendak ditujui untuk berjumpa customer yang hendak membeli barangan Prelovednya . kemudiannya tetiba . .


* ceh macam novel sudah , hihi


okay - okay sambung balik , sampai kat Klebang . alamak lebat gila ini sudah kuyup , habis bedak Myza tepek tadi . Myza kan kaki pakai bedak over - over hihi . Myza pun berhenti di sebuah kampung yang diberi nama Kampung Bahagia . tak tahu pula pasal asal usul kampung itu maybe orangnya bahagia kot . hihi Myza berhenti bertduh di bawah bus stop dan agak cuak juga la sebab ada seorang lelaki India . mahu tak cuak papehal kang ishh . then seorang Putera Raja yang Bucuk keluar dari kampung tersebut pergi ke arah Myza then memarahi Myza sebab hujan - hujan Myza pergi redah , tak nak call dia dulu . kerja bodoh namanya ! haha padan muka Myza . :P


actualli Myza nak ajak Bucuk teman Myza jumpa customer itu , haha hujan reda dan Myza pergilah berjumpa customer tersebut . 


okay habis part itu .


yang gediknya part ini okay korang , hihi Myza ajak Bucuk pergi tesco pula nak beli hadiah Mak dan Abah . 


di kedai hadiah , Bucuk Bucuk mana yang cantik , Myza nak beli kotak hadiah ada tiga warna purple , hijau dan cream then Bucuk jawab yang ini cantik sambil mengusap muka Myza di kedai hadiah itu . Myza pun ish apa lah gedik je Bucuk ini padahal dalam hati riang haha :P malu tau padahal Myza just pakai t . shirt , tudung bawal sahaja pastu sudah di basahi hujan dengan kuyup - kuyup tu ! tapi bila Myza pakai la ala - ala fashionista tak jadi , :P pakai dress , pakai shawl , make up sikit - sikit tak nak Bucuk ini puji . pelik Myza tau ! selalu macam tu . . 


kalau Myza pakai macam ini , 



kalau Myza just pakai simple , tudung bawal tu la Myza pakai semalam . :D

tapi kalau Myza pakai macam ini sikit Bucuk tak heran . pelik - pelik . HAHA


what ever la , hihi papepun semalam dapat juga beli hadiah untuk Abah dan Mak :D


hihi , Happy Belated Birthday Abah and Happy Coming soon Birthday Mak :D muah muah itu sahaja , Anja mampu kasi eh . hope Mak Abah loving it hihi :D

p/s : maaf post ntah pape sahaja . tak suka jangan condem tau !

3 comments:

Unknown said...

hahah sweetnya kak myza dgn bf :D

Marliyana Mk said...

amboiiii...bucuk2 diaa. hahah

myza kene tag :)

http://thereallifestoryof-marliyana.blogspot.com/2011/10/jom-kite-maintag-tag.html

PutriesNoora said...

alololo..sweet!hehehe=D