Wednesday 21 December 2011

Orang Lain Sibuk Update Pasal Duit Kertas Baru Berwarna - Warni tapi Aku Sibuk Update Pasal Apam Berwarna - Warni :)

hai korang , dalam beberapa minit Myza update lagi . harap korang tidak bosan la eh ? ye la nak lepaskan gian yang berapa abad tidak menaip . boo tipu boo ! :P


hah korang sudah tahu cerita terbaru di dunia FB dan Blog tak ? dan semestinya sudah di gembar - gemburkan di media cetak mahupun media elektronik * betul ke kejaan eh . aduh BM gagal la ! sejak sudah meningkat ini la PMR A eh :D 


apa dia ? tadaaa . .




wang kertas baru berwarna - warni yang akan dikeluarkan tahun depan . wow menarik ! lagi buat budak - budak kecik tertarik la ! pokai la kalau yang pandai pilih warna tu haha . kalau yang minat warna ungu hai alamaknya ganap la ! eh eh tengok warna oren tu RM20 la . sudah ada RM20 cayalah . 


so bila ada duit warna - warni mesti korang lagi tertarik dengan apam berwarna - warni ni kan ? 






apa macam tergugat tak korang ? geram sahajakan ? bukan sahaja warna - warni malah comel ! lady bird dan polka dot lagi ish ish ! 


hah kalau yang banyak wang warni - warni tu boleh la terjah FB apampolkadot.com dan bagi yang nak tahu lebih lanjut cepat - cepat la terjah apampolkadot.com :) dan harganya berpatutan okay :D Myza asyik usha sahaja ini , ini tengah pokai huhu insyallah satu hari nanti :) 


eh eh ini bukan sebab nak promot eh , ini sebab Myza serius tertarik ! geram la comel je la kan ? dalam kepala otak berangan - berangan ni nak kasi Si Bucuk :D tapi nanti la kumpul duit hihi . insyallah !


p/s : apampolkadot.com curi gambar eh , harap tidak kisah . :)

3 comments:

TiNurSya said...

duit baru lawa lawa! suka! :)

Anonymous said...

comelnya duit..apam pun comel..agak2 nk beli apam comel tu kena pakai duit kaler ape erk?hehe..

Miss Aien said...

waa, duit kertas baru, makin pokai la jawabnya, haha, and apam tu pun nampak macam best ^^