Thursday 22 September 2011

Honestly . .

yep , Myza sedang bersedih pada waktu ini :/ . tak tak tak tipu punya ! 


tapi . . ada perkara lagi importan Myza nak bagi tahu korang , dan masih sempatkan untuk Myza . .


wish Selamat Pagi dan Peace Be Upon U ! 


sejujurnya la kan Myza nak bagi tahu ini , Myza . . .

































Tidak Boleh Tidur Malam tapi Suka Tidur Siang . :P tu la sampai pagi buta jadi burung hantu . :D



HAHA , eh jap jangan la terus nak tekan X sudah . . jap la ! ada lagi perkara yang most importan Myza nak cakapkan ini . tapi sebelum itu , senyum dulu . . :)






Myza nak bagi tahu ini , Myza kan selalu blogwalking kan . . Myza minta maaf la eh , kalau Myza just jerit kuat - kuat kat shout box korang sahaja , Myza tidak komen atau tidak Follow korang . tapi bukan semua blog Myza buat macam tu . . hanya segelintir sahaja la ! * hah jangan cakap Myza pilih bulu pula eh .


ada blog yang Myza komen post - post dia , dan Follow juga sebab Myza ikot kata hati Myza . 


Myza suka blog yang simple tapi amazed ! blog yang tak sarat . . font dia pun cool sahaja , post - post yang bersesuaian dengan jiwa Myza . * eh blog Myza ke blog korang , oh oo Myza tahu blog korang tapi kadang - kadang apa yang korang post ada kena mengena dengan hidup Myza juga la :P blog yang banyak gambar , perempuan la katakan . . lagi - lagi korang tunjuk style - style korang yang meletup tu, lagi la Myza suka stalker korang tapi jangan salah paham eh untuk tujuan yang baik . . :D okay banyak sudah membebelkan tapi ini jujur dari hati Myza yang luluh tika ini tau ! :/


hah blog yang simple super duper la kan , walaupun dia tak menayangkan dirinya sebenar tapi post - postnya terbaik tau ! Myza selalu stalker dia . opsss ! :P






hah header blog siapa la ni kan ? ada gua rembat dia kang !  sudah la banyak doodle kiut miut :) eh eh Cik Aesya Zealous , jangan marah eh Myza gurau sahaja . :P Myza pinjam header jap eh . . peace !

pada yang masih tidak kenal Aesya Zealous , pelakon Bini - Bini Ku Gangster tu . * okay itu tipu ! :P tekan la di banner dia , di atas tu . jangan la malas - malas eh Myza da kasi link tu . 

hah lagi satu perkara , jujur la Myza bagi tahu korang eh . . Myza tak gunakan moto I Follow U , Follow Me Back Okay . soli la eh ! accept atau lebih tepatnya KECUALI mempunyai ciri - ciri di atas . thanks U . tapi jangan korang jangan risau , pada yang sudi mari blog Myza yang cikai ini , dengan izin Allah dan juga broadband ini Myza PASTI akan ke blog korang juga . :D


p/s : maaf kalau buat hati korang terhiris dan terguris . Myza tahu blog Myza ini baru hidup beberapa bulan yang lalu . . tapi semua yang tertulis ini jujur dari hati Myza yang tengah lara . 

korang yang lain apa cita pulak ? :)







4 comments:

Aesya Zealous said...

huhu terharu kite..perasan gak myza selalu dtg blog kite. sory la kalau tak singgah slalu blog myza. kite bw blog yg mana sempat je skang. wuwuwu..

eh, psl header tu kan, mmg terfikir nak buatkan utk myza gak. tp tgh cari ilham. xreti letak gmbr sgt. tulisan tu reti la kot. ngeh3.

Ieqahgajah said...

yeahhhh betol..nk follow bila kita da jatuh hati dgn blog iteww kn..

Myza Sam said...

aesya zealous : hehe , thanks pasan MYZA :D
hah really , wah syoknya . . pape sahaja aesya Myza terima . . HAHA muka tak malu :P

Myza Sam said...

ieqah : kan kan ? sapp sikit :D