Monday 12 September 2011

Hot Story ~ Muka Depan KOSMO !

Hai korang kat post yang lepas kan Myza ada bagi tahu nak update pasal satu hot story ini kan . memang Hot pun korang ! muka depan Kosmo ! lagi tu , Myza tak tipu punya !


tajuknya yang hangat tu adalah , Disihir guna gambar dalam Facebook . ish seramkan , takut la pulak . ye la upload gambar kat Facebook banyak - banyak tu kan . seram ! 


pastu orang yang sihir tu pulak adalah orang yang kita sayang , melalui cerita dalam Kosmo ! ini kan , gadis tersebut telah disihir , disantau oleh bekas teman wanita kekasih sendiri dan kekasihnya sendiri . aduhai apalah manusia zaman sekrang ni kan ? astagfirullah !


bekas teman wanita kekasihnya itu dengki dengan hubungan gadis tersebut dengan kekasihnya dan hendaklah memusnahkannya dan merosakkan hubungan mereka manakala si kekasihnya pulak sihir gadis tersebut agar gadis tersebut sayang dan mengikut sahaja kehendaknya . ish ish apa nak jadi ~


okay la tu sahaja nak share dengan korang , takut kan ! macam - macam la zaman sekarang ini tak dapat buat dengan cara kasar , buat pulak dengan cara halus kan . alahai jauhkan la . 




p/s : dari Penaung Pusat Rawatan Islam At Tobibi , Ustaz Shamsuri Safie , Jangan Ghairah letak Gambar Peribadi . * Kosmo ! 12 September , Isnin . 


bobai , wasalam :D peace !

No comments: