Sunday 2 October 2011

Sudah Nyawa - Nyawa Ikan | Fish Cat

Assalamualaikum korang , tidak boleh nak tidur selagi tak ngadap blog yang Myza semakin hari semakin sayang ini . mana taknya . . iya lah start hari ini Myza sudah menjadi penanam anggur secara sahnya so banyak masa lagi nak tidur . tu la sampai dua tiga pagi sanggup ngadap laptop blogwalking . (: 


makin hari makin sebati dengan blog ini , sehari tak lawat favourite blog Myza tidak sah ! termimpi - mimpi Myza . okay itu melampau ! :P 


Blog ini sudah macam BF nombor dua Myza sudah , kadang - kadang Myza sampai kena marah dengan Si Bucuk sebab lambat reply mesej hanya kerana mengadap blog la . (: eleh Si Bucuk jelous la tu ! 
bukan Si Bucuk sahaja , omak Myza pun hangin dan berbulu sahaja dengan Myza sebab sanggup tidak tidur layan BF nombor dua Myza ini . :P belum lagi dengan kerja yang dia suruh buat , lambat sahaja respon Myza . :D


tapi dalam beberapa jam yang lalu , Myza hampir jadi macam Fish Cat la , nyawa - nyawa sahaja nak jadi ikan atau kucing sebab . .








apabila Myza nak buka sahaja blog Myza yang cute * okay perahsantan sekejap designed by Aesya Zealous 
tertiba tak boleh buka dan bukan itu sahaja malah ada kata - kata yang di berikan bahawa selepas di Translate yang blog Myza ini sudah di removed . oh no ! Myza stress terus pergi melantak sampai kenyang setelah mencuba sebanya seratus kalinya . * melampau menipu ! :P




see , hidup susah mati pun susah loo . begitu lah Myza rasakan ketika itu . 


so , Myza pun apa lagi fed up terus . .





apa yang korang lihat itu , korang tafsirkan la sendiri eh . . sebab Myza tidak kesempatan ini . :P sampai terkeluar biji mata Myza macam wajah ikan di atas . 

p/s : sudah la blog dulu di makan virus , yang ini pula di removed . aduh . tension Gua Musang , nasib baik dapat di selamatkan . bobai . 

4 comments:

Nur Liyana Chew said...

lawa ikan. hikhik

merahitujambu said...

napa muka cmtu..=p

Myza Sam said...

nur liyana : haha google :)

Myza Sam said...

merahitu jambu : akibat kekeyangan dan nyawa - nyawa ikan . :D